Ziedi kāzām

Ziedi kāzām...

...tā ir ļoti, ļoti īpaša, sajūtām bagāta, laimes un noguruma pilna sadaļa manā dzīvē. 

Jau 20 gadus (akkkk, cik daudz) esmu saistīta ar ziediem.... 

Esmu laimīga ! 

Esmu patiesi ļoti laimīga, jo daru to, kas ir mans, kas man patīk un sagādā prieku! Ir tik patīkami ar savu darbu padarīt svētkus sajūtām bagātākus, neaizmirstamākus un radīt to īpašo noskaņu, ko spēj radīt tikai ziedi!

Šīs rudens kāzas bija tik krāsu piesātinātas, kā šis saulainais septembra rīts, tik dzirkstošs...
   

Cēsu pils. Mana mīļa draudzene... Un pat lietus atkāpās un baltā diena bija balta - gan sajūtās, gan ziedos...

Maigai līgaviņai piestāv maigas krāsas...



Košai dāmai...


Dažādu toņu baltais....
   

Zelta Kāzas
...un ja tie ir vecāki, tad ir neaprakstāms lepnums (tāds, ka gribas lielīties!!!) , prieks un pateicība, ka viņi mums ar māsu ir!
Visskaistākie ziedi vissapbrīnojamākajam pārim!
     

Vēl vienas košas rudens kāzas
   
   


Komentāri

Populāras ziņas