Bez ziediem...

Lai cik  jocīgi, kadam pat nepieņemami, tas neliktos - bet es sev, savā kāzu dienā nevēlējos nevienu ziedu. 

Nevienu!!! 

Šī doma gan neīstenojās - jo pilnīgi visi atnāca ar kādu puķi ... Tikai mana draudzene mani saprata un atnāca ar vīnu!  

Bet stāsts ir par to, ka skaisti var būt arī bez ziediem, arī kāzas var būt bez ziediem. Mans sapnis bija lampiņas, daudz lampiņas un pilnīgi brīva gaisotne. 

Es neko nemainītu!!!



Mans sapņu pušķis! 
Varbūt par to tā priecājos, ka šis bija "mans" favorītvariants no kādiem 3 variantiem. 
Un tad liku Viņam izvēlēties, jo pušķi taču pasūta Viņš (tas gan ir tikkk reti, laikam neuzticamies)! Un atbilde bija nedomājot - tikai zaļumi!!! 
Mana sirds gavilēja! 

....no pērlītēm es nespēju atteikties.... 



    
Ja jau viss ir "ne tā kā pie cilvēkiem", tad arī kāzu auto ir tāds. Ar piekabi! 


Un šī dēļ es es gaidīju vakaru! 
Sveces, sveces, lampiņu virtenes un kristālu, pērlīšu dekori!!! 
Pasakaini skaisti! 
Romantiski! 

....tāda, ļoti īpaša, sirsnīga, mīļā un vienkārša bija mūsu diena.... 
Gandrīz bez ziediem 
Viss pašu rokām
Un pateicoties čaklām dažu draugu rokām pāris stundu laikā tapa šī mūsu mazā pasaka! 

Komentāri

Populāras ziņas